Obchodní podmínky
Obchodní podmínky společnosti SAAN bags s.r.o. pro produktovou řadu SAAN emotion (dále jenom „Obchodní podmínky“) platné od 1.6.2019 |
Business Terms and Conditions of SAAN bags s. r. o. for SAAN emotion product line (hereinafter referred to as "Terms and Conditions") valid from 1. 6. 2019 |
1. Vymezení pojmů „Prodávajícím“ se v těchto Obchodních podmínkách rozumí obchodní společnost SAAN bags s.r.o., IČ 03816621, se sídlem Šípková 1398, 332 02 Starý Plzenec, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Plzni pod spisovou značkou C 30842. „Webovými stránkami“ se rozumí internetové stránky www.saan.cz. „Klientem“ se rozumí jakákoliv fyzická či právnická osoba, která uzavírá kupní smlouvu s Prodávajícím. „Typem produktu“ se rozumí kategorie produktu, která je identifikována jménem na Webových stránkách. „Obrázkem“ se rozumí grafický podklad, který si Klient objednává graficky zpracovat Prodávajícím do Grafického návrhu Finálního produktu. „Preferencemi klienta“ se rozumí individuální požadavky Klienta související s barevností a designem Finálního produktu. „Grafickým návrhem“ se rozumí pdf soubor obsahující vizualizaci, která byla vypracovaná na základě výběru Typu produktu, dodaných Obrázků, případně preferencí Klienta. „Finálním produktem“ se rozumí produkt, který je vytvořený/vyrobený Prodávajícím unikátně pro konkrétního klienta. „Dotazníkem“ se rozumí interaktivní formulář zveřejněný na Webových stránkách prodávajícího. 2. Základní ustanoveni 2.1. Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a Klienta při prodeji a koupi Finálních produktů Prodávajícího na základě kupní smlouvy. 2.2. Prodávající a Klient si můžou dohodnout v kupní smlouvě ustanovení, které jsou odchylná od Obchodních podmínek. Tyto odchylná ustanovení mají přednost před ustanoveními v Obchodních podmínkách. 3. Kupní smlouva 3.1. V případe zájmu o Finální produkt vyplní Klient na Webových stránkách Prodávajícího Dotazník s následujícími skupinami informací: - osobní údaje Klienta včetně emailové adresy pro komunikaci s Prodávajícím (tato dále jako „e-mail Klienta“), - výběr Typu produktu, - preference klienta (nepovinné). A k Dotazníku připojí Obrázek. 3.2. V případě, že nebudou vyplněné všechny údaje kromě nepovinných, nebude možné Dotazník odeslat. V případě, že se Klient rozhodne v Dotazníku nevyplnit údaje související se svými preferencemi, navrhne Prodávající barevnost a design Finálního produktu dle vlastního uvážení. 3.3. Klient je povinen uvést do Dotazníku všechny údaje správně a pravdivě. Připojením Obrázku k Dotazníku dává Klient Prodávajícímu souhlas se zveřejňováním Obrázku i s jeho používáním na propagační účely Prodávajícího. 3.4. Prodávající obvykle do dvou pracovních dní kontaktuje Klienta s cílem potvrdit si, případně doplnit údaje z Dotazníku. V případe, že zaslaný Obrázek nebude splňovat potřebné parametry, bude Klient požádán o dodání Obrázku v potřebné kvalitě. 3.5. Po vyjasnění všech případných nesrovnalostí zašle Prodávající na e-mail Klienta nabídku na Finální produkt, přičemž tato nabídka zůstává v platnosti po dobu třech měsíců. Přílohou zaslané nabídky jsou platné Obchodní podmínky. 3.6. Klient potvrzením nabídky potvrzuje, že měl možnost se s Obchodními podmínkami v dostatečném předstihu seznámit a že s nimi souhlasí. 3.7. K uzavření kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Klientem dochází okamžikem potvrzení nabídky. Toto potvrzení zasílá Klient na e-mail Prodávajícího. 3.8. Kupní smlouva nabude účinnost připsáním zálohy na účet Prodávajícího ve výšce minimálně 50 % z ceny Finálního produktu. 3.9. Klient při uzavíraní kupní smlouvy souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady vzniknuté Klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (například náklady na internetové připojení, náklad na telefonní hovory) si hradí Klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. 4. Grafický návrh 4.1. Do pěti pracovních dní po připsání zálohy ve výšce minimálně 50 % z ceny Finálního produktu na účet Prodávajícího zašle Prodávající na e-mail Klienta Grafický návrh A a Grafický návrh B. 4.2. Klient má možnost si vybrat jeden ze zaslaných Grafických návrhů a schválit ho. Za schválení se považuje zaslání souhlasného e-mailu Prodávajícímu, přičemž z e-mailu musí být jasné, jaký Grafický návrh Klient schvaluje. V případě, že Klient neschválí ani jeden ze zaslaných Grafických návrhů, je povinen informovat elektronickou poštou Prodávajícího: - s kterým ze zaslaných Grafických návrhů se bude dále pracovat, - jaké jsou konkrétní připomínky, které požaduje do Grafického návrhu zapracovat. 4.3. Prodávající je povinen do třech pracovních dní od obeznámení se s připomínkami poslat na e-mail Klienta upravený Grafický návrh, ve kterém budou zapracované odůvodněné připomínky Klienta. Po zaslání upraveného Grafického návrhu má Klient možnost jej schválit, a to zasláním souhlasného e-mailu Prodávajícímu. V případě, že ani upravený Grafický návrh Klient neschválí, je Klient povinen informovat elektronickou poštou Prodávajícího o důvodech neschválení a zároveň poslat konkrétní připomínky, které mají být zapracované do upraveného Grafického návrhu. 4.4. Prodávající je povinen do třech pracovních dní od obeznámení se s připomínkami poslat na e-mail Klienta finální Grafický návrh, v kterém budou zapracované odůvodněné připomínky Klienta. Takto zaslaný finální Grafický návrh se považuje za Klientem schválený. 4.5. Prodávající je oprávněn Grafický návrh zveřejnit a použít ho na propagační účely. 5. Výroba 5.1. Klient je povinen po schválení Grafického návrhu doplatit zálohu do výše ceny Finálního produktu. 5.2. Prodávající je povinen nejpozději do čtyř týdnů ode dne schválení Grafického návrhu, případně dne připsání celé ceny Finálního produktu na účet Prodávajícího (použije se pozdější z uvedených dnů), zabezpečit výrobu látky tak, aby zodpovídala schválenému Grafickému návrhu. Prodávající naplnění tohoto bodu potvrdí zasláním fotografie vyrobené látky Klientovi elektronickou poštou. 5.3. Prodávající je povinen nejpozději do dvou týdnů od doručení e-mailu Klientovi dle předchozího bodu Finální produkt vyrobit a odeslat Klientovi. 5.4. Prodávající o odeslání Finálního produktu Klienta informuje elektronickou poštou. 6. Cena a způsob platby 6.1. Cena Finálního produktu zahrnuje zpracování Grafických návrhů, výrobu originální látky v souladu se schváleným Grafickým návrhem, ruční výrobu Finálního produktu a luxusní krabicové balení. Ceny Typů produktů na Webových stránkách nezahrnují poštovné. Není-li výslovně uvedeno jinak, zahrnuje cena Finálního produktu i náklady spojené s dodáním Finálního produktu. 6.2. Prodávající požaduje od Klienta uhrazení zálohy buď bezhotovostně na účet Prodávajícího uvedený v nabídce nebo použitím dárkového poukazu: - ve výšce minimálně 50 % z ceny Finálního produktu před zahájením práce na Grafickém návrhu - ve výšce 100 % z ceny Finálního produktu před zahájením výroby látky pro Finální produkt. 6.3. Daňový doklad (fakturu) vystaví Prodávající po odeslání Finálního produktu Klientovi a zašle jej v elektronické podobě na e-mail Klienta. 6.4. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. 7. Doručovaní Finálního produktu 7.1. Prodávající odešle Finální produkt Klientovi na adresu uvedenu v Dotazníku. Ve výjimečných případech je možné, aby se Prodávající a Klient dohodli na osobním doručení Finálního produktu. 7.2. Zásilka kromě Finálního produktu obsahuje také Návod na správné používání a péči o produkty a Žádost o zpětnou vazbu. 7.3. Výše poštovného hrazeného Klientem závisí od země doručování a je uvedená v nabídce. 7.4. V případě, že je z důvodu na straně Klienta nutné Finální produkt doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než je původně dohodnuté, je Klient povinen uhradit náklady spojené s jiným nebo opakovaným doručováním Finálního produktu. 7.5. Při převzetí zásilky od přepravce je Klient povinen zkontrolovat neporušenost obalu, v případě jakýchkoli poškození toto zjištěni neodkladně oznámit přepravci a uvést je do přijímacího protokolu přepravce. V případě zjištění porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Klient od přepravce zásilku převzít. 8. Odstoupeni od kupní smlouvy 8.1. Klient bere na vědomi, že dle ustanovení 1837 Občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce Finálního produktu, který byl upravený dle přání Klienta. Znamená to, že na Finální produkt vyrobený pro Klienta se nevztahuje obvyklá čtrnáctidenní doba pro vrácení výrobku bez udání důvodu.' 9. Práva z vadného plnění 9.1. Práva a povinnosti Prodávajícího a Klienta ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními Občanského zákoníku § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174. 9.2. Klient je povinen si důkladně prohlédnout dodaný Finální produkt a oznámit případné zjištěné nedostatky na e-mailovou adresu Prodávajícího. V případě, že tak Klient neučiní do třech dnů ode dne doručení Finálního produktu, bude Prodávající mít za to, že Finální produkt byl dodaný bez nedostatků a že všechny podmínky kupní smlouvy byli bezchybně splněny. 9.3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že Finální produkt byl vadný již při převzetí, pokud nebyl prokázán opak. Klient je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Finálního produktu v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. 9.4. V případě reklamace Klient na Webových stránkách Prodávajícího vyplní a odešle reklamační formulář a zároveň zašle na adresu sídla společnosti Prodávajícího reklamovaný Finální produkt v takém stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace (v souladu s hygienickými zásadami). Klientovi je doporučeno ve vlastním zájmu zabalit reklamovaný Finální produkt do vhodného a dostatečně chránícího obalu, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. Klient nemusí přikládat k reklamaci daňový doklad. 9.5. Za dobu uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Klienta reklamovaný Finální produkt. 9.6. Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do třech pracovních dnů od okamžiku uplatnění reklamace a vyrozumí o tom Klienta zasláním reklamačního protokolu na e-mail Klienta uvedenu v reklamačním formuláři. 9.7. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Klientem nedohodne na jiném řešení. 9.8. O vyřízení reklamace informuje Prodávající Klienta na e-mail Klienta zasláním Reklamačního protokolu doplněného o všechny zákonem stanovené informace. Prodávající zašle opravený/nový Finální produkt na adresu, ze které byl reklamovaný Finální produkt odeslán. 9.9. Prodávající neodpovídá za opotřebení Finálního produktu jeho obvyklým užíváním po jeho převzetí Klientem a za vady způsobené nedodržením Návodu na správné používání a péči o produkt. 9.10. Při výrobě látky může dojít k mírným odchylkám v barevnosti a designu mezi schváleným Grafickým návrhem a Finálním produktem. Tyto odchylky nejsou považovány za vadné plnění a nebude na ně při reklamaci brán zřetel. 9.11. Klient může požádat o proplacení účelně vynaložených nákladů na odůvodněnou reklamaci, a to bez zbytečného odkladu po jejich vynaložení. 10. Ochrana osobních údajů 10.1. Ochrana osobních údajů je upravená v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který nalezete zde. 11. Doručování 11.1. Prodávající a Klient si mohou veškerou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na e-mail Klienta, resp. e-mail uvedený v reklamačním formuláři, resp. na adresu uvedenou na webové stránce Prodávajícího. 12. Závěrečná ustanovení 12.1. Prodávající a Klient sjednávají, že se právní vztah založený kupní smlouvou řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 12.2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. 12.3. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva se může uzavírat v českém nebo v anglickém jazyce. 12.4. Případné spory mezi Prodávajícím a Klientem lze též řešit mimosoudní cestou. V takovém případě Klient může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce, www.coi.cz. 12.5. Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na Webových stránkách Prodávajícího. Dnem zveřejnění těchto Obchodních podmínek se ruší platnost předchozích obchodních podmínek, to však nemá vliv na kupní smlouvy uzavřené podle dosavadního znění obchodních podmínek. 12.6. Veškeré informace o zboží umístěné na Webových stránkách Prodávajícího jsou informativního charakteru a nelze z nich vyvozovat právní následky. |
1. Definition of basic terms "Seller" means SAAN bags s. r. o., IČ 03816621, with its registered office at Šípková 1398, 332 02 Starý Plzenec, Czech Republic registered in the Commercial Register maintained by the Regional Court in Pilsen under file number C 30842. "Website" means the website www.saan.cz. "Client" means any natural person or legal entity who concludes a purchase contract with the Seller. "Product type" means a product category that is identified by a name on the Website. "Image" means a graphics that the Client orders to be graphically processed by the Seller into the Graphic design of the Final product. “Client's preferences” mean the Client's individual requirements related to the colour and design of the Final product. "Graphic design" means a pdf file containing a visualization, which have been prepared based on the selection of Product type, delivered Images, possibly Client's preferences. "Final product" means a product that is created/produced uniquely for a Client by the Seller. "Questionnaire" means an interactive form published on the Seller's Website. 2. Basic provisions 2.1. These Terms and Conditions govern the mutual rights and obligations of the Seller and the Client in the process of sale and purchase of the Seller's Final products based on the purchase contract. 2.2. The Seller and the Client may agree in the purchase contract provisions that differ from the Terms and Conditions provisions. These divergent provisions take precedence over the provisions in the Terms and Conditions. 3. Purchase contract 3.1. If the Client is interested in the Final product, he/she fills in the Questionnaire on the Seller's Website, which contains the following groups of information: - Client's personal data, including email address for communication with the Seller (hereinafter referred to as "Client's e-mail"), - Product type selection, - Client's preferences (optional). And the Client attaches Image to Questionnaire. 3.2. If all data is not filled in except of the non-mandatory, it is not possible to send the Questionnaire. In case the Client decides not to fill in the data related to their preferences in the Questionnaire, the Seller proposes the colour and design of the Final product at his own discretion. 3.3. The Client is obliged to fill in all data correctly and truthfully in the Questionnaire. By attaching the Image to the Questionnaire, the Client gives the Seller consent to the publication of the Image and its usage for promotional purposes of the Seller. 3.4. The Seller usually contacts the Client within two working days in order to confirm or supplement the data from the Questionnaire. If the submitted Image does not meet the necessary parameters, the Client is asked to deliver the Image in the required quality. 3.5. Upon clarification of any possible discrepancies, the Seller sends an offer for the Final product to the Client's email, which remains valid for three months. The valid Terms and Conditions are attached to the submitted offer. 3.6. The Client confirms by confirming the offer that they had the opportunity to familiarize themselves in sufficient advance with the Terms and Conditions and that they agree with them. 3.7. The purchase contract between the Seller and the Client is concluded in the moment of the confirmation of the offer. This confirmation is sent by the Client to the Seller's e-mail. 3.8. The purchase contract comes into force upon crediting down payment on the Seller's account in amount at least 50 % of the Final product price. 3.9. The Client agrees to use distance communication means when concluding the purchase contract. The costs incurred to the Client when using distance communication means in connection with the conclusion of the purchase contract (for example the Internet connection cost, the telephone calls cost) are borne by the Client, and these costs do not differ from the base rate. 4. Graphic design 4.1. Within five business days after the down payment in amount at least 50 % of the Final product price has been credited on the Seller's account, the Seller sends Graphic design A and Graphic design B to the Client's e-mail. 4.2. The Client can choose one of the submitted Graphic designs and approve it. As the approval, it is considered sending of a consenting e-mail to the Seller, while it must be clear from the email which Graphic design the Client approves. If the Client does not approve any of the submitted Graphic designs, they are obliged to inform the Seller by sending an e-mail: - which of the submitted Graphic design is chosen for further work, - what are the specific comments he or she wants to incorporate into the Graphic design. 4.3. The Seller is obliged to send the modified Graphic design, which includes the Client's reasoned comments, to the Client's e-mail within three working days after becoming aware of the comments. After submitting the modified Graphic design, the Client has the possibility to approve it by sending a consenting email to the Seller. If the Client does not approve the modified Graphic design, the Client is obliged to inform the Seller about the reasons for non-approval and at the same time Client is obliged to send specific comments which should be incorporated into the modified Graphic design. 4.4. The Seller is obliged to send the final Graphic design, which will include the Client's reasoned comments, to the Client's e-mail within three working days after becoming aware of the comments. This final Graphic design submitted is considered as approved by the Client. 4.5. The Seller is entitled to publish the Graphic design and use it for promotional purposes. 5. Production 5.1. After the approval of the Graphic design, he Client is obliged to pay a down payment up to the price of the Final product. 5.2. The Seller is obliged to ensure the production of the fabric corresponding to the approved Graphic design at the latest within four weeks from the date of the Graphic design approval, or from the day the entire price of the Final product is credited to the Seller's account (later from these days will be used). The Seller should confirm the fulfilment of this point by sending a picture of the manufactured fabric to the Client by e-mail. 5.3. The Seller is obliged to produce and send the Final product to the Client at the latest within two weeks from the day of delivering the e-mail to the Client according to the previous point. 5.4. The Client is informed about sending the Final product by e-mail. 6. Price and payment conditions 6.1. The price of the Final product includes the processing of Graphic designs, the production of the original fabric in accordance with the approved Graphic design, the manual production of the Final product and the luxurious box packaging. Prices of Product types on the Website do not include postage. Unless expressly stated otherwise, the cost of the Final product includes the cost of delivery of the Final product. 6.2. The Seller requests from the Client to pay the down payment either by bank transfer to the Seller's account specified in the offer or by using a gift voucher: - in amount at least 50 % of the Final product price prior the work on the Graphic design starts, - in amount 100 % of the Final product price prior production of the fabrics for the Final product starts. 6.3. The tax document (invoice) is issued by the Seller after sending the Final product to the Client and will be sent in electronic form to the Client's e-mail. 6.4. The Seller is not a value added tax payer. 7. Final product delivering 7.1. The Seller sends the Final product to the Client at the address stated in the Questionnaire. The Seller and the Client may agree on the personal delivery of the Final product in exceptional cases. 7.2. In addition to the Final product, the packet also includes Instructions for proper usage and care about products and Feedback request. 7.3. The amount of postage paid by the Client depends on the country of delivery and is stated in the offer. 7.4. In case that it is necessary to deliver the Final product, for the Client-side fault, repeatedly or otherwise than originally agreed, the Client is obliged to pay the costs associated with other or repeated delivery of the Final product. 7.5. While receiving the packet from the shipper, the Client is obliged to check the integrity of the package, in case of any damage, notify the shipper immediately and place it in the shipper's acceptance protocol. In case of package breach indicating an unauthorized entry into the shipment, the Client does not have to accept the package from the shipper. 8. Withdrawal from the purchase contract 8.1. The Client acknowledges that according to the provisions of 1837 of the Civil Code, it is not possible to withdraw from the purchase contract for the delivery of the Final product, which has been modified according to the Client's wishes. This means that the Final product produced for the Client is not subject to the usual 14days return period without giving any reason. 9. Rights of defective performance 9.1. The rights and obligations of the Seller and the Client regarding the rights of defective performance are governed by the relevant legally binding legal regulations, especially the provisions of the Civil Code § 1914 to 1925, § 2099 to 2117 and § 2161 to 2174. 9.2. The Client is obliged to thoroughly inspect the delivered Final product and report any defects found to the Seller's e-mail address. In case that the Client fails to do so within three days from the delivery of the Final product, the Seller considers that the Final product was delivered without any defects and that all conditions of the purchase contract were flawlessly fulfilled. 9.3. If a defect occurs within six months from receiving the Final product, the Final product is deemed defective at the time of receiving delivery, unless proven otherwise. The Client is entitled to exercise the right of defective performance that occurs on the Final product within 24 months from receiving delivery. 9.4. In the case of a complaint, the Client fills in and sends a complaint form on the Seller's Website and at the same time sends the claimed Final product to the Seller's registered office address in such a condition which enable the complaint to be justified (in accordance with hygienic principles). It is recommended to the Client in their own interest to pack the claimed Final product in a suitable and sufficiently protective packaging so that it is not damaged during the transport. The Client does not have to attach a tax document to the complaint. 9.5. The moment when the Seller receives the claimed Final product from the Client is considered to be the time of the claim. 9.6. The Seller decides about the complaint within three working days from the time of complaint and notifies the Client by sending a complaint protocol to the Client's e-mail address specified in the complaint form. 9.7. The complaint, including the removal of the defect, will be settled without undue delay, no later than thirty days from the date of the claim, unless the Seller and the Client agree on different solution. 9.8. The Seller informs the Client about the settlement of the complaint by sending a Complaint Protocol supplemented by all statutory information to Client's email address. The Seller sends the repaired/new Final product to the address from which the Final product under the complaint was sent. 9.9. The Seller is not liable for the wear and tear of the Final product caused by its regular usage after its receipt by the Client and for the defects caused by non-compliance of Instructions for proper usage and care about products. 9.10. There may be slight variations in colour and design between the approved Graphic design and the Final product. These variations are not considered defective performance and they are not taken into consideration in the complaint process. 9.11. The Client may request a payment of reasonably incurred costs for a justified complaint, without undue delay after their spending. 10. Policy for processing personal data 10.1. Personal data protection is governed by a separate document Policy for processing personal data, which can be found here. 11. Delivery terms 11.1. The Seller and the Client may deliver all mutual correspondence through e-mail, namely on the Client's e-mail, respectively e-mail stated in the claim form, respectively on the address stated on the Seller's Website. 12. Concluding provisions 12.1. All contractual relationships entered into by the Seller as the first party and the Buyer as the second party are governed by the legal code of the Czech Republic. This is without prejudice to consumer rights arising from generally binding legal regulations. 12.2. The Seller is entitled to sell the goods based on a trade license and the Seller's activities are not subject to any other authorization. Trade control is carried out within the scope of its competence by the relevant Trade Licensing Office. 12.3. Terms and conditions are an integral part of the purchase contract. The purchase contract may be concluded in Czech or English language. 12.4. Any disputes between the Seller and the Client may also be settled out of court. In such a case, the Client may contact the subject of out-of-court dispute resolution, such as the Czech Trade Inspection Authority, www.coi.cz. 12.5. These Terms and Conditions come into force on the day of their publication on the Seller's Website. As of the date of publication of these Terms and Conditions, the previous Terms and Conditions become invalid, but this has no effect on the purchase contracts concluded under the existing Terms and Conditions. 12.6. All information about the products placed on the Seller's Website has an informative nature and no legal consequences can be derived from them. |